نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای از مجموع خدمات پارسا سرویس است که در تهران و البرز و دیگر شهرها در محل مورد نظر شما ارائه می‌دهد.سیستم‌های گرمایشی امروزه یکی از ضروریات زندگی بشر می‌باشند که ما در ادامه شما را با نصب سیستم‌های گرمایشی و همچنین تعمیر سیستم‌های گرمایشی و … آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

انواع سیستم گرمایشی

قبل از توضیحات نصب و تعمیر و سرویس سیستم گرمایشی می‌خواهیم شما را با انواع سیستم‌های گرمایشی که پارسا سرویس قادر به ارائه ی خدمات آن‌ها می‌باشد آشنا کنیم.
از مجموع این سیستم‌های گرمایشی باید سیستم‌های داکت اسپلیت، پکیج، رادیاتور قرنیزی، شوفاژ و گرما از کف را نام برد که در ادامه توضیح مختصری درباره آن‌ها داده می‌شود.

پکیج

پکیج یکی از سیستم‌های گرمایشی است که در چند سال اخیر جایگزین مناسبی برای موتور خانه‌ها بوده است.
از مزایای پکیج‌ها باید گفت که مکان کمتری را اشغال می‌کنند، آلودگی صوتی ندارد، وجود همیشگی آب گرم، کم مصرف اند و …. .
پکیج‌ها دو نوع اند از جمله پکیج‌های دیواری و زمینی که در عکس زیر آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

نصب،تعمیر و سرویس پکیج

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

رادیاتور قرنیزی

یکی دیگر از سیستم‌های گرمایشی که پارسا سرویس در جهت نصب و تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی فعالیت دارد رادیاتور قرنیزی می‌باشد.
رادیاتور قرنیزی از جمله سیستم گرمایشی‌های جدید است که در پایین دیوار‌های داخلی منزل مانند قرنیز قرار می‌گیرد و دلیل نام گذاری آن همین است.

نصب،تعمیر و سرویس رادیاتور قرنیزی

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

گرما از کف

این نوع سیستم گرمایشی محیط را بااستفاده از قرار گرفتن دستگاه‌های گرمایشی در کف محیط انجام می‌دهد که بسیار به صرفه است.
از مزایای این سیستم گرمایشی گرم کردن محیط به صورت یکسان، عدم شکستن لوله‌ها و نشت گاز و … می‌باشد.

گرما از کف

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

رادیاتور و گرمایش مرکزی

در این نوع سیستم گرمایشی، گرمایش از طریق آب داغ و بخار آب، در محیط به واسطه ی شوفاژ پخش می‌شود.
از مزایای این سیستم گرمایشی نیاز به دود کش نیست، عدم گاز گزفتگی، رطوبت لازم را دارد و … .

رادیاتور و گرمایش مرکزی

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت یکی از سیستم‌های گرمایشی سرمایشی است که که در فصل گرم تابستان محیط را خنک و در فصل سرد زمستان محیط را گرم می‌کند.
یکی از بهترین نوع سیستم‌های گرمایشی است که راحت ترین و بی دردسر ترین است و مانند سایر سیستم‌ها نیاز به لوله کشی‌های تو کار ندارد و در انواع مختلفی موجود می‌باشد.
در عکس زیر داکت اسپلیت سقفی را مشاهده می‌کنید.

داکت اسپلیت

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

پارسا سرویس در ارائه خدمات نصب سیستم‌های گرمایشی، تعمیر سیستم‌های گرمایشی و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای فعالیت دارد و شما می‌توانید در هر کجای تهران یا البرز یا شهرهای دیگر کشور هستید با آن‌ها تماس بگیرید تا در آن محل حاضر شده و خدمات فوق را برای شما انجام دهند.

نصب سیستم‌های گرمایشی

سیستم‌های گرمایشی مختلفی وجود دارد که مطابق سلیقه و محل زندگی تان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
با فرا رسیدن فصل سرما خرید سیستم‌های گرمایشی افزایش میابد و پس از خرید خدمات نصب سیستم‌های گرمایشی باید انجام شود.
در رابطه با نصب سیستم‌های گرمایشی باید بگویم که نصب سیستم‌های گرمایشی کار آسانی نیست و باید قبل از این کار اطلاعات کافی در این رابطه داشته باشید و در صورتی که تمایل دارید می‌توانید از شرکت‌های نصب سیستم‌های گرمایشی معتبر از جمله پارسا سرویس کمک بگیرید تا به صورت حرفه ای جهت نصب سیستم‌های گرمایشی به شما کمک کند در ادامه شما را با نصب سیستم‌های گرمایشی آشنا خواهیم کرد.

نصب پکیج

قبل از شروع هر کاری ابتدا باید دفترچه راهنمای پکیج را مطالعه کنید و به نکاتی که اشاره شده خوب توجه کنید.
در مرحله ی اول باید شیر سیاه رنگ روی شیر هواگیر باز شود تا هوای موجود در آن خارج شود چرا که هوای موجود داخل آن در صورت خالی نشدن باعث آسیب رساندن به پمپ می‌شود.
در مرحله بعد باید با استفاده از شابلون پکیج قسمت‌هایی که نیاز است سوراخ شوند را علامت زده و سپس با استفاده از دریل آن‌ها را سوراخ کنید.
در مرحله بعد با استفاده از رول پلاک و پیچ باید پکیج را روی دیوار نصب کنید.
در این مرحله لوله‌ها و شیر فلکه به دستگاه وصل شده و در آخرین مرحله دود کش پکیج را وصل می‌کنیم حالا پکیج ما آماده روشن شدن و آبگیری است.
در این قسمت یکی از روش‌های نصب سیستم گرمایشی را برای شما توضیح دادیم با ما همراه باشید.

نصب پکیج

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

نکات مهمی‌که باید قبل از نصب پکیج به آن توجه داشته باشید از جمله:

  • در مکان‌های کوچک نصب نشود چرا که احتمال گاز گرفتگی وجود دارد.
  • در صورتی که در مکان‌های کوچک از آن استفاده کردید باید در اطراف آن از فن‌های بیشتری استفاده کنید تا گاز آن را خارج کند.
  • دستگاه در مکان‌هایی مثل حمام، دستشویی یا مکان‌های بسته نصب نشود.
  • دستگاه را بالای گاز یا سیستم‌های گرمایشی دیگر نصب نکنید.

و نکاتی زیاد دیگر که اگر کارشناس بخواهد برای شما نصب سیستم گرمایشی تان را انجام دهد آن‌ها  را رعایت می‌کند و البته بهتر است که شما حواستان را جمع کرده و با شرکت‌های مطمئن تماس بگیرید.

نصب داکت اسپلیت

مطابق سایر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی دیگر، داکت اسپلیت قبل از نصب باید محیط مناسب نصبش انتخاب شود برای مثال نمی‌توان آن را در اتاق یا دستشویی نصب کرد.
محیط باید به گونه ای انتخاب شود که برای تعمیر و سرویس آن بتوان به راحتی به سیستم آن دستیابی داشت.
پس از اینکه محیط مناسب را برای نصب سیستم گرمایشی خود انتخاب کردید حالا باید لوله کشی مسی آن طبق استاندارد لوله کشی مسی و با رعایت نکات ایمنی انجام شود و پس از آن داکت اسپلیت (یونیت داخلی) را جایگذاری کنید.
سپس برای نصب یونیت خارجی بهتر است که یک سکوی بلند برای آن در نظر بگیرید و در نزدیکی کندانسور یا یونیت‌های خارجی داکت اسپلیت‌های دیگر قرار نگیرد چرا که باعث کاهش طول عمر آن‌ها می‌شود.

نصب داکت اسپلیت

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

در قسمت نصب سیستم‌های گرمایشی، نصب دو سیستم گرمایشی مهم را برای شما توضیح دادیم در صورت تمایل می‌توانید با پارسا سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان پارسا سرویس در کمترین زمان نصب سیستم‌های گرمایشی شما را در مکان مورد نظر تان انجام دهد.

تعمیر سیستم‌های گرمایشی

تعمیر سیستم‌های گرمایشی یک کار تخصصی است و هر شخصی قادر به انجام آن نیست و بهتر است که این کار را به متخصصان تعمیر سیستم‌های گرمایشی بسپارید.
از مشکلات کوچکی که خودتان بتوانید آن را رفع کنید می‌توان به نشت لوله کشی آن‌ها اشاره کرد که شما می‌توانید خودتان نشتی را گرفته و یا لوله را تعویض کنید.
از جمله خدمات تعمیر سیستم‌های گرمایشی که متخصصان پارسا سرویس بیشتر با آن‌ها برخورد می‌کنند،تعمیر پکیج و تعمیر داکت اسپلیت است.
برای تعمیر پکیج در برخی مواقع امکان این که پمپ پکیج خراب شده باشد وجود دارد که خودتان می‌توانید آن را تعویض و یا تعمیر کنید در اکثر مواقع فشار آب کم است و یا اینکه لوله‌ها رسوب گرفته اند که می‌توانید با مواد مخصوص آن‌ها را از بین ببرید.

تعمیر سیستم‌های سرمایشی

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

یکی دیگر از سیستم‌هایی که در لیست تعمیر سیستم‌های گرمایشی قرار دارد داکت اسپلیت می‌باشد.در داکت اسپلیت‌ها امکان نشتی لوله‌های مسی وجود دارد که نتواند به خوبی گرما را به محیط برساند همچنین داکت اسپلیت‌ها مانند کولر‌های گازی دارای فیلتر هستند و هر چند وقت یک بار باید تعویض یا شسته شوند و یا اینکه کمپرسور با مشکل روبه رو شود که هزینه تعمیر و یا تعویض آن بالا است.

تعمیر سیستم‌های گرمایشی

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

و سایر مشکلات دیگر که شما می‌توانید با تماس با پارسا سرویس تعمیر سیستم‌های گرمایشی خود را در کمترین زمان و به راحتی انجام دهید.

سرویس سیستم‌های گرمایشی

سرویس سیستم‌های گرمایشی یکی از خدمات حرفه ای پارسا سرویس است که در البرز و تهران قادر به ارائه آن برای عموم می‌باشد.
سرویس سیستم‌های گرمایشی از جمله داکت اسپلیت‌ها و سایر سیستم‌های گرمایشی که با استفاده از آب گرم و بخار محیط را گرم می‌کنند لازم است در ادامه دلیل آن را برای شما توضیح خواهیم داد.
سرویس سیستم‌های گرمایشی برای سیستم‌های که با آب گرم و بخار محیط را گرم می‌کنند لازم است چرا که لوله‌های این سیستم‌ها رسوب گرفته و باید پاک سازی شوند و امکان خرابی بعصی از قسمت‌های آن‌ها وجود دارد که با سرویس آن سریع تر درست شده و با هزینه ی سنگین تری جهت تعمیر سیستم گرمایشی رو به رو نخواهید شد.
سرویس سیستم‌های گرمایشی مانند داکت اسپلیت‌ها شبیه به کولر گازی است چرا که این سیستم‌ها سرمایشی و گرمایشی اند.

سرویس سیستم‌های گرمایشی

نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای

سرویس سیستم‌های گرمایشی مانند داکت اسپلیت‌ها کارهای از جمله:

  • تعویض و یا شستوشوی فیلتر‌های داکت اسپلیت
  • شارژ گاز داکت اسپلیت چرا که در صورتی که گاز آن خالی شود داکت اسپلیت به درستی محیط را گرم نمی‌کند.
  • بررسی سیم‌ها و برد آن تا در صورت پوسیدگی و یا اتصالی تعویض یا تعمیر شوند.
  • چک کردن لوله‌های مسی آن تا در صورت وجود نشتی آن را تعویض و یا تعمیر کنند.
  • و …

پارسا سرویس قادر به نصب، تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی به صورت حرفه ای در محل در استان‌های تهران و البرز و دیگر شهرهای کشور می‌باشد جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا سفارش خود را ثبت کنید تا ما در کمترین زمان بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.